Hejhej.

Snart snart snart är opponeringen över. Imorgon har vi den. Den största opponeringen någonsin. Men det kommer såklart gå bra!!! Och vi kommer vara nöjda efteråt, det är jag helt säker på! :)

Idag har varit en otroligt mysig dag på alla sätt och vis. Vi har firat våra mammor. Först på landet med Micaels familj. Där fikade vi och hade det gott. Därefter åkte vi till Ljungskile och Laxbutiken och åt underbart god lax med diverse tillbehör. MUMS!!! En helt underbar dag har det varit! Förutom kvällen nu som jag har spenderat med pluggande... Men men. Snart är det färdigpluggat. För ett bra tag framöver :)

Har ni haft en fin dag? Jag hoppas det :)

Har jag berättat att jag träffade Hannah Graaf i torsdags?? Jeanette och jag var nämligen på en bloggkväll som Hannah anordnade och det var väldigt lyckat :)

Nu ska jag fortsätta plugga lite... :( Ha en mysig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0