Examination - check!

Idag kan vi äntligen bocka av examinationen på listan! Och så bra den gick dessutom! Vi fick massa beröm och positiv kritik så vi är otroligt stolta och nöjda med vår insats! :) vi fick även vår lärarpin så nu kanske man kan säga att jag är färdig lärare? Jag tror det minsann :) Skum känsla!

Vi firade lite efteråt på Danilo med god mat och gott vin. När jag kom hem väntade en vacker bukett blommor på mig som Micael köpt. Gulligt!:) En härlig dag, men också nervös och pirrig såklart!

I lördags satt vi och pluggade på Evas Paley till midnatt. Galet att gå längs Avenyn med tung datorväska medan alla andra är ute och festar. Då känner man sig minst sagt präktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0