Onsdagmorgon

Godmorgon.

Jag vaknade rätt tidigt idag och tänkte gå ut och ta en promenad eller en löprunda. Men jag orkade inte, så jag somnade om. Som vanligt. Jobbigt att jag aldrig tar mig upp och faktiskt går ut. Men men...

Igår satt Jeanette och jag med uppstarten till c-uppsatsen. Vi träffade vår handledare som var väldigt bra och kunnig inom ämnet. Insåg att vi bara har sju veckor på oss, så det gäller att verkligen snabba på! Idag ska vi sitta och planera ännu mer samt ringa runt till skolor för att eventuellt få komma dit och göra observationer och intervjuer.

Igår eftermiddag träffa jag Maria och vi gick till Droppen och lämnade lite blod. Var evigheter sedan så det var skönt att få det gjort! Efter det tog vi en chai latte på Espresso House för att få lite krafter tillbaks.

Idag är det plugg och träning som gäller. Och soligt väder!:) Hoppas ni får en skön onsdag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0