Nu är jag tillbaka :)

Hej på er.

Det var längesen jag skrev på bloggen nu... Förlåt för det. Jag antar att jag haft fullt upp helt enkelt och inte prioriterat bloggen särskilt mycket. Men nu är jag tillbaks må ni tro :) Vad har hänt sedan sist då?

Jo, vi hade besök från Nederländerna förra helgen. Patty och Joost var här och hälsade på vilket var väldigt kul! :)


På fredagskvällen var de här hemma hos oss och vi åt god middag och bara umgicks :) På lördagen åkte vi till Marstrand, vilket var väldigt uppskattat av oss alla fyra :) Vädret var härligt och Marstrand var lika vackert som det alltid är.


Jag och Patty :)


Vackert, eller hur? :)

Igår var vi på knattebio. Mamma, syster, lilla söta underbara W och jag. Mysigt värre!


Lilla söta underbara W var väldigt fascinerad av hela bio-världen! Hon tittade på allt med väldigt stora och nyfikna ögon och hon tyckte nog att filmerna var lagom roliga tror jag :) Efter bion åt vi på Köttbullekällaren. Gott!
Vi besökte även mormor efter restaurangbesöket vilket var mysigt som vanligt. En härlig lördagsförmiddag med de bästa tjejerna på jorden! :)

På kvällen lagade Micael och jag god mat och bara myste här hemma. Vi gjorde god sparrissoppa till förrätt och fläskfilé och bulgurröra med grönsaker till huvudrätt. Gottgottgott!

Annars har jag haft fullt upp med VFU nu i flera veckor. Jag har mina sista VFU-dagar imorgon, tisdag och onsdag - sedan är det över. Känns skönt att det är över faktiskt, men samtidigt lite sorgligt såklart. Jag kommer ju sakna alla barn något fruktansvärt! Men men... Bedömningen gick superbra och jag fick högsta möjliga betyg vilket såklart känns superkul! Nu är det bara att ge järnet de sista tre dagarna och ha så kul som möjligt! :)

Jag har lyckats hålla mig fri från förkylningar och annat skit under VFU-perioden vilket förvånar mig väldigt mycket då det alltid cirkulerar mängder med baskilusker på förskolan. Men igår kväll började jag känna mig tjock i halsen och det har blivit värre idag :( Och nu har jag även ont i huvudet och känner mig lite varm... Hoppas det inte blir värre nu bara... Ska dricka massa té ikväll och bara vila, så kanske det försvinner. Micael fick gå på träningen ensam ikväll med andra ord. Trist.

Ha en skön söndagskväll alla ni fina läsare :) Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig gumman,inga mer förskylningar,vad fint du skriver om när vi var på BIO,men vist var det trevligt ,att se Wilmas min och förhoppningar,hon var ju så stolt när hon lämna fram biljetten,Tack för att du följde med,ÄLSKAR DIG.

2012-03-13 @ 22:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0