Halv tre

Jag har helt snöat in på att äta turkisk yoghurt med bär och frukt. Fick tipset från en på praktiken som levde efter LCHF-dieten och hon åt detta till frukost. Och nu måste jag säga att jag är fast! Det är ju så himla otroligt gott! Som lyx varje dag. Passar till frukost, mellanmål, kvällsmål och dessert :) Haha, perfekt ju! Jag funderar på att testa grekisk yoghurt också, för att se om det är någon skillnad. Hört att den ska vara lite mildare... men jag tycker att den turkiska är mild redan :) Intressant!

Spännande inlägg va? :)

Jag har iallafall kommit en bit på mitt PM, känns skönt. MEN jag är inte färdig än... :( Får väl fortsätta nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0