Full rulle

Godkväll.

Hela veckan har rusat iväg tycker jag. Jeanette och jag sitter och pluggar i skolan varje dag. Idag känner vi att vi har lite mer koll på läget och att vi faktiskt har kommit en bit på väg. Har en intervju och observation bokad nästa vecka - skönt!

Så... vad har jag gjort i veckan förutom plugg då..?
Jo, måndag var en seg dag.
Tisdag träffade jag kära Maria på stan efter skolan och vi gick till Droppen och lämnade blod. Sedan tog vi en Chai Latte på Espresso House.
Onsdag var det träning. SKÖNT!
Idag är det torsdag och när jag kom hem från skolan åt jag lite mat, därefter tog jag en promenad. Skönt. Nu sitter jag här och längtar efter sängen.

Ja, nu är det dags att sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0