C-uppsatsdags

Godkväll!

Vi har nyss sett på serien 30 grader i februari - UNDERBART BRA SERIE! En av de bästa jag sett!

Nu ligger jag och slappar i soffan. Jag är otroligt trött och seg idag. Vi hade en dag i skolan med mycket information som inte gav något. Och så började jag och Jeanette planera lite inför vår kommande c-uppsats. Vi börjar på riktigt imorgon med handledarträff samt skrivstart. Kommer bli en intensiv period nu fram till sommaren. Men kommer nog bli spännande också!

Vi hörs!:)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja, du har så rätt det kommer bli intensivt men också spännande och roligt! Vi har kommit igång bra, gillar din blogg :) Kram på dig! <3

2012-04-14 @ 19:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0