Ännu en kurs att bocka av :)

Igår hade jag examination av en kurs så nu är den över!:) Känns otroligt underbart! Hela kursen gick ganska snabbt vilket var skönt!
På måndag börjar jag sista kursen, c-uppsatsskrivning. Sen är jag klaaaar! :):)

Idag jobbar jag, 7.30-16.00 och just nu har jag lite rast. Det är skönt att jobba då och då, man får en liten paus från allt plugg och allt som rör skolan. Och så får man lite extra slantar också:) Bra att ha till sommaren!:) Idag jobbar jag på mitt framtida jobb, här ska jag börja heltid i juni. Känns skumt att redan ha ett jobb. Men det känns också helt fantastiskt! Så otroligt roligt!!!

Nu får jag sluta. Ha en härlig fredag alla som läser!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0