Lyckad torsdag!

Idag är jag glad av flera anledningar: Jobbet var roligt.
Solen har värmt oss här på Hisingen.
Jag har ätit massa jordgubbar (MUMS).
Vi fick VG på examensarbetet!!!!!!!
Imorgon är det midsommar!
Jag är frisk, lycklig och har världens mest underbara personer i min närhet.

Inte illa va?:)

Som sagt. Vi fick VG på examensarbetet!!! :):) Känns otroligt bra med tanke på hur vi kämpade med den där förbannade uppsatsen! Nu är det över :) Och jag är jättestolt!!!:) Nu kan jag äntligen ansöka om min examen :)

Imorgon är det midsommar. Vad ska ni göra för roligt?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag ska träffa världens bästa LOUICE,puss love you.

2012-06-25 @ 17:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0