Kakel

Hej hej. Förlåt för dålig uppdatering! Fullt upp och ingen ork antar jag. Men nu är det söndag och jag känner mig utvilad och pigg och glad! Solen skiner utomhus vilket är ovanligt men härligt! :) Igår åkte Micael och jag till Frölunda torg och handlade lite. Micael köpte en jättefin och bra regnjacka(allvädersjacka) och jag hittade en randig topp på Stadium (på rean dessutom!). Jag älskar verkligen randigt. Hela min garderob är randig känns det som. Så fint och fräscht tycker jag! :) Vi lunchade med god sushi :) När vi kom hem gjorde vi en underbart smarrig gryta:) Den åt vi på kvällen med ris och rött vin. Mums mums. Idag ska vi ut och titta på kakel till vårt kök. Vi ska byta ut det vita vi har nu till något mer mörkt och fräscht. Spännande! Ha en fin dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0