Hej på er

Ny vecka nu. Vecka 27. Redan. Jag är inne på min fjärde arbetsvecka och jag börjar allt mer komma in i alla rutiner på jobbet vilket känns skönt. Just nu är det rätt lugnt med få barn och fler pedagoger. Men det behövs det också. Nu hinner vi städa och rensa och plocka och planera en massa inför hösten som kommer med massa nytt. Och massa nya barn. Ska bli spännande! Imorgon är jag sen och slutar klockan 18.00. Idag var jag tidig och gick från jobbet vid 13.00. Det är skönt att ha lite blandade tider tycker jag. Ibland är man tidig och slutar tidigt, och ibland är man sen och slutar sent men får istället en sovmorgon :)
 
Vädret är fortfarande kasst. Regn och blåst och kallt varje dag. Jag längtar som bara den till Island!!! Det ska bli sååå underbart att komma bort en sväng. Underbart härligt. Även om vi inte direkt åker till solen, så behövs det ett miljöombyte :)
 
I lördags umgicks jag med mormor, syster och lilla söta W. Mysigt :)
I söndags hade Micael och jag ensamrätt på lilla söta W då hon var här hos oss hela hela dagen! :) Vi hade tänkt baka bullar så det första vi gjorde var att handla. Men när vi väl hade satt igång med baket kände sig lillstrumpan inte på topp så det slutade med att vi mest myste och tog det lugnt samt lekte utomhus på lekplatsen en stund. Himla himla mysigt :) Jag är så otroligt stolt över denna tjej, hon är helt fantastisk och underbar. Mosters guldklimp.Söndagen var alltså en otroligt mysig sådan :)
 
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Läsa lite tror jag. Laga köttfärssås och spaghetti. Ta det lugnt. Plocka och rensa lite kanske. Jag får se :) Vad gör ni denna måndag?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0