Trött!

Godkväll.

Det är en trött jag som sitter och skriver här ikväll. Jag är helt slut. Har jobbat både igår och idag på hotellet och trots att det var extremlugnt så är jag så himla trött! Det tar verkligen på krafterna att gå upp 4.40. Jag förstår inte hur jag orkade göra det så ofta förut, när jag jobbade heltid med det. Plus att jag sov mycket färre timmar på nätterna då också. Säger bara det att jag var ju yngre då... Spelar säkert in tror jag! Sedan där här med att plugga också samtidigt, det är påfrestande. Man har hela tiden pugget att tänka på. Och nu i slutskedet av kursen är det mycket som ska in och göras klart och redovisas osv osv. Imorgon har vi en gestaltning på morgonen. Därefter väntar ett viktigt möte för min del. Jag är faktiskt lite nervös om jag ska vara ärlig. Jag berättar mer om hur det gick sen. På tisdag och onsdag blir det till att skriva på hemtenta nummer 2. Samt "rätta" hementa 1. Fast jag fick inte så mycket som jag kunde ändra på, men jag får väl kika lite på den iallafall. Ändra någon mening och stycke här och var antar jag. Men på onsdag klockan 17.00 är den här kursen ÖVER!!!! Det ska bli sååå otroligt skööönt!!! Denna kurs har varit tung tycker jag. Och extremt tråkig. Men men. Håll tummarna för mig imorgon!!! :)

Igår efter jobbet åkte jag hem till underbara systeryster och lilla söta underbara W. Tillsammans åkte vi till Tuves 4h-gård och tittade på getabockar, får, kaniner och grisar. Vi åt även god matsäck :) Det var jättemysigt :) W blev så otroligt trött så hon somnade sött i bilen och det tog en evighet innan vi fick väckt henne. Men det finns ju inget mysigare än när lilla W sover så gott i ens famn!! Då smälter moster och inget annat i världen betyder något. Det är bara att passa på att njuta av stunden. Och njuta av lyckan som W ger mig. Hon är verkligen helt helt perfekt!!! :) Så himla go!

Nu sitter jag här i soffan och dricker te. Gott! Håller på att förbereda mig lite inför vår gestaltning samt inför mötet. Men gud vad jag är trött! Ögonen åker i kors på mig. Får nog sluta skriva här och göra det sista inför förberedelserna. Sedan ska jag bara sitta i soffan och ta det lugnt. Kanske slumra till lite... :)

Ha en god natt mina läsare. Tack för att ni kikar in här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0