Tråkig torsdag

Jag har verkligen en riktigt tråkig torsdag. Jag menar inte att alla dagar måste vara på topp hela tiden, men oftast brukar de ju ändå vara någorlunda roliga :) Men inte idag. Jag sitter hemma och skriver en text till en bok jag knappt har läst. Imorgon är det litteraturseminarium som gäller och då ska det bli diskussion kring boken och texten ska lämnas in. Trååkigt. Jag är så otroligt trött på skolan just nu. Orkar verkligen inte med den längre. Det tar otroligt mycket emot att åka dit samt att göra alla uppgifter såklart. Bara några månader kvar nu, därefter är det slut. ÄNTLIGEN!

I eftermiddag/kväll ska vi ta oss in till stan för att kika på invigningen av det nya hotellet Clarion Hotel Post (hihi, roligt namn... men också ganska fult). Det ska tydligen bli någon ljusshow och artistuppträdanden och så. Kan nog bli roligt :) Tråkig start på torsdagen, men förhoppningsvis en bättre avslutning :)

Jag har ju varit på träningen nu två gånger den här veckan och det är otroligt skönt att röra på sig igen. Ska försöka ta promenader de dagar då det inte är någon träning, eller kanske en liten löprunda. :)
Jag märkte igår på träningspasset att det är hål i mina träningsbyxor. På insdan av låret liksom (byxlåret, inte mitt egna lår..haha). Jag har haft dessa träningsbyxor hur länge som helst, i flera flera år, så snacka om bra kvalitét. Men nu är det alltså dags att köpa nya. Jag ska även införskaffa mig en bra sportväska i lagom storlek. Just nu har jag allt i min "handväska" som rymmer väldigt mycket, men jag måste ändå alltid ta med en plastpåse för några grejer. Kan ju vara smidigt att ha allt samlat i en och samma sportbag. :) Jag får se vad jag hittar i affärerna... :) Jag ska gå på upptäcksfärd imorgon efter skolan.

Vad har ni för planer för fredag, lördag och söndag? Något roligt inplanerat? Imorgon är det skola och ev träningsshopping för min del. På kvällen blir det väl god middag och mys som vanligt :) På lördag ska vi besiktiga bilen och därefter fira min pappa som fyller år :) På söndag ska jag jobba och tjäna lite pengar! Efter jobbet vet jag inte riktigt vad som händer, får se helt enkelt. Men det blir nog en bra helg tror jag.

Ta hand om er nu. Och ha en rolig torsdag! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

2012-01-26 @ 21:25:01
Postat av: Mamma

Vad har hänt med den träningsväska vi köpte till dig,den var ju lagom i storlek,vi kanske har en här,Sats väska tex,vill du ha den,du spar ju några hundralappar,kram gumman,förlåt att jag lägger mig i,vill bara väl.Älskar dig.

2012-01-26 @ 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0