Sista rycket nu

Godmorgon på er.

Klockan är 10 och jag har vaknat och ätit frukost och sitter nu här framför datorn och dricker té och ska väl börja ta tag i hemtentan. Nästan helt återställd är jag. Magen känns väl fortfarande inte riktigt som sig själv, men jag ger det idag också för imorgon måste jag vara pigg och kry igen! Det jobbiga med magsjuka och vinterkräksjuka och allt sånt där, är ju att man blir så himla orkeslös efteråt... Orkar ju ingenting. Känns som att alla krafter har försvunnit. Men men.

Idag ska jag alltså skriva klart min hemtenta eftersom den ska in klockan 17.
Jag ska inte gå på träningen ikväll heller :( Micael får gå själv. På måndag är jag fit for fight igen hoppas jag! :)
Däremot ska jag förbereda mig inför morgondagen. Viktigt möte och introduktion till ny kurs i skolan. Mycket på en och samma torsdag. Längtar faktiskt bara tills torsdagen är över.

Så ser min dag ut. Hur ser er onsdag ut? :) Roligare än min hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0