Sikken lång dag!

Mycket tid bakom ratten denna dag. Körningen gick finemang!:) Både Micael och jag är nu hemma i säkert förvar! :)
Vi åkte en sväng till IKEA också för att köpa belysning att ha vid diskbänken. Micael har nu satt upp det och det blev så fint så fint:) Han är händig och grym min sambo må ni tro!

Jag har även hunnit med lite plugg idag samt tvätt. Imorgon blir det ett möte på min VFU-plats på morgonen och sedan ett planeringsmöte i skolan efter lunch. Imorgonkväll är det träning som gäller som vanligt! Jag har rejäl träningsvärk idag efter gårdagens träning ska ni veta.
Men det är skönt att veta att musklerna finns där:) (nånstans... Haha).

Nu ska jag sova. Är otroligt trött! Kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0