Håhåjaja

Redan torsdag. Vart tog onsdagen vägen? Just det ja... jag gjorde inget vettigt alls igår ju. Jag drog tyvärr med mig en dunderförkylning hem från Dublin så igår kurerade jag mig mest. Jag försökte inte ens skriva på min hemtenta. Helt sjukt egentligen. Jag minns inte när jag var helt och hållet frisk senast. Känns som att jag hela hösten och vintern varit förkyld. Mer eller mindre. Men idag mår jag iallafall bättre än igår, det är alltid något :)

Jag har hunnit skriva framsida, innehållsförteckning, inledning, siuationsbeskrivning samt hunnit börja på analysen. Känns bra att ha kommit igång. Jag hoppas jag kanske kan bli klar redan imorgon! :) Den är ju trots allt bara på 3-5 sidor, så det borde vara lugnt. Jag känner mig inte direkt superstressad iallafall, vilket är skönt.

Igår kväll fick jag ett positivt besked minsann. Men mer om det när det närmar sig :)

Ja, vad mer...? Jag känner för att åka in till stan och kika på rean. Rean i Dublin var väldigt trevlig måste jag säga. Jag köpte dock inte så extremt mycket, bara lite underkläder. Tre par trosor för 20 kronor bland annat. Om inte det är billigt, så vet jag inte vad det är... :) Micael hittade två t-shirtar som han köpte, från samma billiga affär :)
Skulle vara kul att se om rean här i stan är lika bra. Fast egentligen gillar jag inte reor. Jag orkar inte trängas med allt folk. Jag orkar helt enkelt inte. Det brukar alltid sluta med att jag går till ordinarie pris-sakerna iallafall. Det är ju mindre folk där :)

Nej, nu måste jag fortsätta skriva. Hade varit skönt att hinna klart med analysen idag, så kan jag ta slutklämmen och de sista sidorna imorgon. Önsketanke? Eller helt enkelt en plan? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0