Godmorgon.

Det är redan torsdag och jag undrar vart veckan har tagit vägen... Tiden går verkligen otroligt fort! Vad har ni gjort i veckan för något? Hoppas något trevligt! :)

Min vecka har varit bra hittills. Jag var på en vacker begravning i måndags. Vi avslutade på Dubliners med god mat och dryck.
I tisdags var jag i skolan och på kvällen pluggade jag.
I onsdags (igår) var jag också i skolan och vi blev klara med vårt bildspel - skönt! Vi ska ha en gestaltning och min basgrupp har gjort ett bildspel som vi ska visa och sedan hålla i en diskussion kring det. Går nog bra tror jag. Efter skolan igår fick jag sån lust att träna! Så jag gjorde lite övningar med våra hantlar här hemma och därefter tog en rask promenad! När jag kom hem gjorde jag lite övningar igen :) Så otroligt skönt att röra på sig! Jag måste erkänna att jag verkligen legat på latsidan det senaste... Men det ska det bli ändring på nu! Och faktiskt ska man inte träna när man är sjuk vilket jag faktiskt har varit mer eller mindre hela tiden... Men på måndag sätter Kickboxningen igång igen, så det ska bli spännande att gå dit. Får se hur mycket man orkar...

Efter mitt lilla träningspass igår åkte jag hem till min vän M som nyss har flyttat till en otroligt fina etta! Verkligen jättemysig lägenhet! :) Vi fikade och pratade och hade allmänt mysigt bara. Sen kom Micael och hämtade mig och vi begav oss hemåt. Bra dag!

Vad händer idag då? Jo, det blir en hel del plugg minsann. Imorgon har vi examination och vi har inte haft någon tid innan idag att förbereda inför den, så idag blir det till att läsa alla andras arbeten samt även skriva en utförlig opponering till ett av arbetena. Segt. Iallafall när det är en såpass liten hemtenta vi ska ha examination på. Ganska obetydlig hemtenta. Men men. När imorgon är över är det bara gestaltningen kvar samt "rätta" hemtentan och skriva en till hemtenta. Som ska in på onsdag tror jag. Därefter börjar nästa kurs vilket jag ser fram emot!

Idag har jag även tänkt att jag ska hinna handla lite på Willys samt göra två pajer. Paj är alltid bra att ha i små portioner i frysen till lunchlådor. Bara att lägga till lite sallad i en burk bredvid och tadaa - lunchen är fixad!

Jaja... borde väl sätta igång med plugget... Hoppas ni får en fin dag! Göteborg har en extremt tråkig väderprognos idag... regn och grått. Men men!


I ett köpcentrum i Dublin fanns det fina cupcakes... Lite otydligt på denna bild dock, men de var otroligt vackra!
Jag längtar tillbaks till Dublin. Det var en helt perfekt liten resa! :)

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Bönan och kiwibebis

hej! jag gör gärna en design till dig, lättast är om vi pratar över fb! jannika edenfäll heter jag där

2012-01-12 @ 19:18:56
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Bönan och kiwibebis

har lagt till dig nu:)

2012-01-13 @ 10:58:21
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0