God trettondagsafton!

Idag är det alltså dags att ta ner julen. Men inte för oss! Vi tänker vänta lite med det faktiskt. Kanske är vi mest lata och orkar inte riktigt ta tag i det. Men samtidigt tycker vi båda att det är mysigt med julsakerna framme. Men kanske om en vecka eller så, då kanske vi tar ner julen. Kanske :)

Jag har kommit en bit på min tråkiga hemtenta. Analysen är nu gjord och jag ska börja på diskussionen samt det pedagogiska ställningstagandet. Intressant, eller hur? :) Nja, kanske inte... Men planen är iallafall att bli så gott som klar idag. Blir jag det kan jag ägna helgen åt roligare saker :) Hade varit väldigt skönt iallafall, att bli så gott som klar för att sedan kanske på söndag bara läsa igenom och ändra lite smått. Bara texten och referenserna och allt finns där, då är mycket gjort :)

Jag tänker tillbaks på Dublin mycket och längtar dit. Vilken otroligt mysig resa vi hade! Helt perfekt. Inte konstigt då att man längtar tillbaks, eller hur...?

Nu ska jag fortsätta skriva... :( Ha en fin fredag alla läsare! Kram till er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!!Vilka traditioner har ni,tjugo dagar efter jul plockar man ner julen,alltså den 13 Januari,när knut har namnsdag.Puss älskar dig härliga bilder från er semester.Kram från Mamma.

2012-01-07 @ 18:31:07
Postat av: Louice

Hej mamma :) Jag hade helt fel ju, trodde bergis att det var igår man skulle ta ner julen. Röd dag och allt ju! Men men, bra att du har koll på våra traditioner! :) Vi ses imorgon :) Puss

2012-01-07 @ 19:51:45
URL: http://livetmedlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0