Det blev inte som planerat

Gårdagen innehöll ingen gestaltning i skolan.
Gårdagen innehöll inte heller något viktigt möte.
Och inte heller någon träning.
Orsak: Magsjuka...

Japp. Söndagkväll började jag må dåligt och natten som kom var inget att hurra för. Men men. Gestaltningen verkade ha gått bra och jag tror inte jag behöver ta igen något... Mötet flyttade vi fram till på torsdag istället - skönt att det kunde lösas :) Träningen börjar jag på måndag istället, skippar även imorgon.
Det enda positiva jag kan se med magsjuka är att man faktiskt går ner något kilo :) Man rensar ut kroppen liksom. Kanske behövs det en gång per år? :) Haha.. Skämt å sido. Det är skönt att må bättre idag. Jag är ännu inte helt frisk, men bättre.

Vad står på schemat idag då tro? Jo... hemtentaskrivande!!! Jag skickade nyss in en hemtenta (för någon timma sedan) och nu ska jag påbörja nästa som ska in imorgon. Tur att den är relativt kort, 2-3 sidor bara. Imorgon slutar ÄNTLIGEN denna jobbiga och tråkiga kurs! Och på torsdag börjar min allra sista kurs innan jag faktiskt är färdigutbildad lärare. Helt sjukt.

Jag har fått en avi på posten och jag vet inte vad det kan vara för något som jag ska hämta ut. Jag är nyfiken!! Men kan inte gå ut idag eftersom jag inte vill smitta ner folk... Kanske får gå dit imorgon :)

Hoppas ni mår bra och att ni håller er friska från magsjuka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0