Söndagsångest

Hejhej.

Helgen är snart över för denna gång, känns alltid lika tråkigt. Men än är det nästan en hel söndag kvar:)

Imorse unnade vi oss pannkakor till frukost/brunch - smarrigt!
Vid 15.00 ska vi på kalas och fira Micaels mormor som fyller år på tisdag. Ska bli trevligt.
Ikväll ska vi faktiskt träna på söndagsträningen. Om vi hinner dit i tid så att säga, men förhoppningsvis och troligtvis:) Kan bli skönt!

Vad har ni gjort i helgen? Något trevligt hoppas jag!:)

I fredagskväll var jag och träffade några tjejer från min gymnasieklass! Vi var hemma hos en av dem och åt gott och hade trevligt! Var riktigt kul att träffa alla igen, var ju faktiskt ungefär sex år sedan sist... Vi planerar att dra igång någonting större snart - kul! :)

Igår åkte jag hem till mormor ihop med syster och lilla söta W. Vi busade och åt gott och bara hade allmänt trevligt och mysigt!:)
På kvällen igår blev det mys i soffan framför film och serier på teve :) Underbart!!

Hoppas ni har en mysig söndag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0