Godmorgon

Igår var det alla hjärtans dag. En mysig dag tycker jag. Men jag anser att man kan visa kärlek och omtanke till sina nära och kära alla dagar på året, och inte bara på en bestämd dag. Iallafall. Jag var hemma hos en i min basgrupp på förmiddagen. Vi skulle nämligen skriva en text allihop (som ska in idag) och vi blev klara på några timmar - skönt. Därefter köpte jag en söt bukett blommor till mormor och åkte hem till henne med dem. Mysigt! Vi åt god mat; kyckling, currysås och ris och så rabarber- och smultronkräm till dessert :) Mamma kom även dit en sväng så vi umgicks alla tre - väldigt trevligt må jag säga!
Därefter gick jag och handlade lite på konsum och efter det begav jag mig hemåt. Hemma väntade Micael och en underbart vacker bukett med rosor som stod på bordet :) Han hade även köpt god Lindt-choklad samt en perfekt liten gåva till mig. Han hade inte behövt köpa något, men visst blev jag underbart glad :)
Vi lagade god mat igårkväll; entrecote, potatis och morötter i ugn samt god sås till. Dessert: vaniljpannacotta. :) Underbart gott allting. Ja, jag vet. Jag åt rätt mycket igår... Men men. Det händer ju inte varje dag liksom! :)

Jag vaknade tidigt idag för att ha tid att skriva min skiss. Jag har kommit en bra bit på väg. Den ska vara klar idag och jag har ingen annan tid att skriva på den förutom nu och efter träningen ikväll. Men jag känner mig själv och jag kan inte skriva på kvällen. Därför sitter jag nu. Det går segt, men framåt.

Hoppas ni har en mysdag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0