Godkväll

Hejhej.

Som ni ser har jag nu en otroligt vacker design på min blogg, eller hur? :) Jag är otroligt glad över denna fina nya bloggdesign!
Det kan vara något problem med att lämna kommentarer just nu, bara så ni vet...

Imorse var jag inne i stan en sväng och åt frukost på Espresso House på centralen med min vän E. Mysigt och trevligt.
När jag kom hem efter det sov jag i några timmar, haha. Var helt slut och är fortfarande. På tok för lite sömn den här helgen!

Jag jobbade i lördags och det gick bra. 180 gäster, lagom tycker jag :) Efter det åkte jag hem. Lite senare på kvällen åkte vi hem till kära syster och Mattias och hade spelkväll ihop med några andra också. Vi gjorde hemmagjord pizza och åt god morotskaka som Mattias hade bakat till dessert. Och spelade spel såklart:) En himla bra kväll/natt! Vi tog bilen hem vid 03.00 ungefär, så det blev inte många timmars sömn inatt alltså... Men det var det verkligen värt! Tack för en supertrevlig kväll!! :)

Ikväll måste jag plugga. Har två böcker som ska läsas till imorgon och jag har inte öppnat någon av dem... Ojdå.. Den här veckan blir intensiv. Och rätt jobbig. Nästa vecka är det återigen dags för VFU och då är jag där i fyra veckor i sträck. Sedan är det finito. Skönt tycker jag faktiskt.

Ha nu en härlig söndagkväll! :)

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till bönan och Limpan

Hej gumman! skönt att kommentarerna dunkar igen:S



Jag lägger alltid upp de "alster" jag gjort hade bara inte lagt upp din för att vi inte var "klara" med designen helt:) och du vet.. tid.. haha:D



men nu är den uppe! kram

2012-02-15 @ 09:43:58
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0