En helt perfekt söndag!

Godkväll.

Jag sitter nu i soffan och dricker té och tittar på Sex and the city. Mysigt! Jag har tänt massa stearinljus och blockljus så det är jättemysigt! Plus att det höjer värmen lite:)

Idag sov vi länge, till 10.40. Så otroligt skönt!! Åt god frukost och gjorde oss iordning för en tur till Frölunda Torg. Där kikade vi runt lite och köpte med oss en stavmixer hem:) Kul! Nu kan vi göra massa goda soppor :)
När vi började bli lite hungriga kände vi för att äta något riktigt smarrigt (såklart). Så vi gjorde något väldigt spontant och körde till Laxbutiken i Ljungskile!:) Och åh, vad underbart gott! :) Mums!!!

Det har varit en helt perfekt söndag och jag vill inte alls att det ska bli måndag snart. Känner inte ett dugg för VFU hela veckan... Men men.

Imorgon ska kag börja dagen med att gå till tandläkaren eftersom jag börjat få ont i en rotfylld tand. Inte bra alls! Sen blir det VFU och sen blir det träning. Vad har ni för planer för veckan? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0