Snart...

...är det jul. Men först lite julfirande på jobbet. Imorgon kommer ingen mindre än tomten dit för att dela ut lite julklappar till barnen :) Och det är inte vilken tomte som helst, utan världens finaste tomte som heter Micael. :) Han ville mer än gärna vara tomte åt barnen på mitt jobb och det passade ju perfekt att han har julledigt den här veckan :) Det ska bli spännande att se honom som tomte och även hur barnen reagerar. Hoppas de flesta blir glada! :)
 
Idag var jag tidig på jobbet och sov inte alls bra inatt, så jag är väldigt trött just nu. Men efter jobbet åkte jag till stan och köpte nya linser. Tråkig utgift kan jag tycka. Idag har vi ätit fiskgryta med saffran - underbart gott!
 
Snart är det alltså dags för julafton. Mindre än en vecka kvar... Känner ni er redo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0