Juldagen är här

Hej på er och god fortsättning.
 
Denna juldag spenderar vi inomhus och gör inte mycket vettigt alls. Jag är förkyld med huvudvärk, nästäppa och lock för öronen så jag försöker bli kry så snabbt som möjligt. Hur mår ni? Är ni trötta efter gårdagen?
 
Gårdagens julafton var trevlig och mysig. Vi började med grötfrukost hemma hos Micaels mamma. Trevligt ovh gott. Därefter hem till Micaels pappa där vi åt lite av den serverade trerättersmenyn. Gott gott. Vi öppnade även lite julklappar och fick en bra brandsläckare som ju är käckt att ha här hemma. Därefter körde vi till mormor som dessvärre höll sig hemma på grund av sjukdom :( Hon fick en kanelkaka och en julklapp och vi hämtade en Jansson som hon hade gjort. Synd att hon var tvungen att stanna hemma :(
Efter alla dessa turer körde vi till sista stoppet - hem till min familj. Där åt vi julbord och öpnnade klappar (mest underbara W och E som öppnade :)). Vi spelade även någon slags julklappslek mitt i slutstressen innan alla skulle tänka på refrängen. Kul kul! Vi körde sedan hem i regnet (typiskt!!!) och kom hem och var rejält trötta men nöjda efter en mysig julafton.
 
Idag är det alltså juldag och många reor har startat. Många går på bio. Jag vill gärna se Sunes sommar och jag tror vi ska göra det någondag framöver. Jag fick ju två biobiljetter av jobbet i julklapp så de kommer väl till pass så att säga :) Men det jag längtar efter just nu är vårt spabesök! Snart åker vi till Asia-Spa i Varberg och bara tar det lugnt och myser. Äter gott. Badar gott. Sover gott. Får en ansiktsbehandling :) Bland annat. Ska bli härligt!
 
Hoppas ni har en mysig juldag! Och får en härlig annandag imorgon. Passa på att njuta och ta vara på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0