Dåså

Måndagkväll nu. Jag jobbade från 6-18 idag, varav de sista två timmarna innehöll glöggmys med mina kollegor :) Lussebullar, pepparkakor, olika sorters glögg, clementiner samt kanelkaka som jag hade bakat. Det var trevligt att umgås med kollegorna lite sådär "utöver" jobbet. Imorgon blir det Jul-apt på kvällen. Jag har det sena passet så jag går direkt dit, utan att hinna fräscha upp mig... Jag hinner väl slänga på mig lite parfym iallafall kanske :)
 
Hur går det för er med julklappsinköpen? Har ni börjat än? Är ni klara kanske? Micael och jag satte igång på riktigt i lördags. Då var vi på Frölunda Torg tillsammans med tusentals andra människor kändes det som. Men vi fick inhandlat några julklappar så det känns bra :) Bara några kvar...
 
Vi har även gjort våra egna julkort i år. Vi har suttit och pysslat och druckit glögg flera kvällar nu det senaste, så jag hoppas att ni blir extra glada för julkorten.. :)
 
Snart är det Lucia. På jobbet har vi lite drop-in för föräldrarna, där vi erbjuder julmusik, fika samt pyssel i olika stationer. Kan nog bli trevligt tror jag.
 
Det har varit fullt upp det senaste på jobbet. Jag har haft massa utvecklingssamtal och annat och fler ska jag ha. Men det går framåt :)
 
Nu ska jag sova. Hoppas ni får en skön natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0