Fredag, ljuva fredag

Godkväll!

Nu är det fredagkväll och jag börjar bli väldigt trött. Jobbade över frivilligt idag eftersom jag ville pyssla och fixa färdigt allt inför inskolningarna nästa vecka. Jag hann färdigt med allt det jag ville bli färdig med :) Skönt! Rätt skönt att vara kvar sist på förskolan faktiskt, iallafall nu när det är ljust ute. Sen när det är mörkare tider blir det nog väldigt mycket värre och läskigt på alla sätt och vis. Men men!

Har ni haft en bra vecka? Min vecka har varit bra! Jobb, tvätt, renovering av köket, mysdag med min kära mamma på stan i torsdags, härlig fika med en kär vän på torsdagskvällen inne i stan och nu ikväll: avslappnad fredagkväll på soffan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0