Var är motivationen?

Ojojoj... vad trögt det går idag. Lika trögt som det gick igår. MEN jag har fått gjort andra saker idag. Saker som inte rör plugget det minsta.

Jag har pratat med min chef angående min anställning och om hur det blir med semester och så. Tydligen har jag rätt många betalda semesterdagar som jag har all rätt att ta ut :) Antingen tar jag ut allt nu i sommar, eller så sparar jag en vecka till framtiden. Jag får fundera lite... :)

Micael och jag har nu bokat vår efterlängtade resa!!!!!!! :) :) I sommar åker vi bort en sväng och det ska bli otroligt härligt! Trots att vi var i Dublin rätt nyss känner jag för ett miljöombyte. Jag älskar ju att resa och ju mer man reser desto mer vill man resa!!!!!! :) Planen är att vi ska spara spara spara massa pengar sen när den här resan är gjord. Kanske kan vi flytta till något större snart?...:)

Jag känner att jag har massa att se fram emot just för tillfället och det är härligt! :) Borde jag inte se fram emot c-uppsatsskrivning lika mycket...? Nej... det gör jag inte. Inte ett dugg. Men jag ser fram emot när den är fäääärdig :) Jag får nog tänka så. Jag måste kämpa nu in i det sista, sen får jag min examen. Och sen är plugget över...

Nu ska jag kämpa!!!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0