Tisdagslunket

Hej på er!

Idag är det en solig tisdag vi har här i Göteborg, om än något kall. Jag var hemma hos Jeanette idag och vi pluggade, åt lunch och tog en rask promenad. Nu är jag hemma och Micael och jag tvättar lite kläder. Åt mat förut och för min del blev det: ett stekt ägg, lättkeso, två skivor rostbiff, gurka och blandsallad. En salig blandning kan tyckas, men det var gott! :) Grönsaksdag idag, proteindag imorgon. Och så rullar det på.

Vi har bokade observationer och intervjuer hels tiden känns det som. Tre totalt denna vecka och tre st vecka 16, eftersom det är påsklov nästa vecka. Så totalt 6 st. Det är fullt upp! Allt ska ju sammanställas också och bli en c-uppsats. Läskigt!

Nu ska vi ner till tvätten. Ha en fin dag alla läsare, vilka ni nu är:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0