Skitmåndag

Den här måndagen är ingen måndag att hurra för. Allt går emot mig.

  • Bilen är hos verkstan. Något fel med bromsen och då ska man ju inte köra med den.
  • Tvätten idag går inte alls bra. Torktumlaren är trasig (vilket jag kom på när jag hade kört den i en timme) så jag fick hänga upp all tvätt från tumlaren inne i torkrummet (där inget blir torrt...). Så vi får väl se hur mycket det är som är torrt när jag ska hämta det sen...
  • Vårt vita lakan blev helt smutsigt när vi tvättade det..(borde det inte bli tvärtom?). Detta händer ALLTID med våra vita lakan... Det är otroligt konstigt. Kanske ska vi inte ha vita lakan?
  • Plugget idag går väldigt segt. Inte framåt alls.
  • Jeanette och jag kanske inte kan åka till landet på grund av bilen. :(
  • Jag är sötsugen.
  • Skulle göra en omelett förut, men det blev någon slags äggröra istället...

Ingen bra måndag hittills alltså. Hoppas den blir bättre...

Vi hade det mysigt på landet vi fyra tjejer från fredag till lördag :) Vi myste och hade det bara allmänt trevligt och mysigt och bra.


Vi var ute och lekte en massa :)

Igår tog vi en promenad, Micael och jag, uppe i skogen här. Det var mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0