Neråt igen:)

Idag är en härlig dag. Vi vaknade sent och har precis ätit frukost. Naturell lättyoghurt med två matskedar havrekli och kanel samt ett kokt ägg och en stor kopp te:) Nu är jag mätt och belåten! Sitter just nu och slappar i soffan och tittar på Kung Fu Panda 2. Efter filmen ska jag ta tag i transkriberingen så att den blir gjord! Tråkigt, men ett måste. Snart ska vår c-uppsats in. Det är inte alls lång tid kvar och vi har knappt börjat skriva... Har gjort massa förarbete som tar väldigt mycket tid. Men när alla intervjuer är gjorda (sista har vi tisdagen vecka 16) så kan vi börja skriva på riktigt.

Snart är det sommar och varken Micael eller jag vet hur det blir med semester den här sommaren. Jag börjar jobba direkt efter examen och Micael har många projekt på gång som har slutdatum på sommaren. Men vi drömmer om och hoppas på att vi kommer iväg på någon mysig weekendresa i augusti någongång. Det kommer vi, ska bara ta reda på mer kring jobben och så. Hur ser era planer ut för sommaren? :)

Nu ska jag återgå till pandan på teve:) Ha en mysig och slapp söndagsmåndag alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0