Löprunda!

Godmiddag godmiddag!

Jag vaknade senare än vad jag hade tänkt idag, men det var rätt skönt att sova en timme extra :) Jag gick upp, klädde på mig och begav mig faktiskt ut och sprang! Det ni! Det hör inte till vanligheten. Men det var skönt och det gick bra så jag känner mig superduktig! MEN - jag fick världens skavsår av mina skor! Häromdagen när jag tog en långpromenad så använde jag mina löparskor som jag köpte i Thailand - och fick skoskav av dem... Så idag täntke jag att jag sätter på mig ett par gamla gympaskor (flera år gamla... jag köpte dem i Estland när jag bodde där för att ha till aerobic-träningen). Och jag begav mig ut. Och redan i början av min springrunda så kände jag att det började göra rejält ont i fötterna. Och det fortsatte hela vägen såklart. Så nu har jag rejäla skavsår på båda fötterna och vet inte riktigt vilka skor jag ska använda till mina promenader/löprundor i fortsättningen. Får plåstra om fötterna rejält innan kanske.. :)

Jag åt frukost när jag hade duschat och det var väldigt gott! Nu sitter jag här i köket och ska sätta igång med plugget. Hoppas det går bra idag. Vi träffade vår handledare igår och fick lite bra tips på hur vi kan lägga upp vårt skrivande. Det här kommer gå bra! :)

Idag är det torsdag. Imorgon är det fredag. Imorgon åker jag till landet ihop med min kära mamma, min kära syster och söta underbara W. Vi ska ha en mysig tjejtripp och sova över där till lördag. :) Mysigt! :)

Med dukan-dieten går det sisådär... Det är en väldigt enformig och tråkig diet som gör att man sällan njuter av det man äter. Ska försöka skapa någon slags blanddiet mellan Dukan och GI... Och försöka att inte äta kolhydrater under vardagarna, så mer sallad alltså. Under helgerna kan man få unna sig något lite godare tycker jag. Och sedan att man också rör på sig varje dag. Göra av med mer än man får i sig. På något sätt. Ska försöka. Jag ger inte upp Dukan helt, men kanske att jag äter sallad varje dag istället för varannan. Och gör lite andra proteinrätter, men någon sås och sådär. Varm sås alltså :)

Ha en fin torsdag!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0