En liten uppdatering

Godmorgon. Idag är det Valborgsmässoafton. Solen skiner (trots att det bara är tidig morgon...). Jag dricker en god kopp té och har nyss ätit frukost och läst GP. Härlig morgon!

Det var ett tag sedan jag skrev här, det vet jag. Jag har nämligen haft tankarna på annat, nämligen c-uppsatsen. Jeanette och jag var på landet förra veckan, från tisdag till fredag, för att kunna få något vettigt gjort. Det var en perfekt grej att göra, att åka till landet. Vi fick verkligen skrivit en himla massa och det känns underbart härligt! Att vara på landet var jättemysigt också. Vi tog en pomenad första kvällen vi kom dit och det var väldigt skönt! Några dagar efter det sprang vi två varv runt området i regnet! Det var också härligt, men jobbigt! :) Annars så skrev vi en massa, pratade massa och skrattade massa. :) Landet är en motivationskälla kanske :) Vi ska tillbaks dit nu på onsdag för att stanna till fredag. Hoppas vi får gjort lika mycket då :)

Annars.. vad har hänt sen sist? I söndags var vi hos mormor och åt våfflor vilket var mysigt! :) Därefter åkte vi på kalas. Alltid trevligt med kalas!
Igår, söndag, jobbade jag på hotellet. Efter det var det dags för Tupperwareparty!!! Mitt livs första. Väldigt trevligt måste jag säga! Vi åt smarrig kaka och drack gott té till samt satt ute på den inglasade verandan (sommarkänsla!!!). Jag ser fram emot när produkterna jag beställde kommer! :)

Vad händer idag då? Ska ni göra något speciellt när det är Valborg och allt? Jag ska börja dagen med att handla lite mat på Willys. Därefter blir det plugg. Ikväll åker vi hem till syster med familj och grillar och har det gott. Tror också det blir en brasa i området  :)

Trevlig valborg på er alla läsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0