Sovit som en prinsessa (nästan).

Vår nya säng kom till oss igår och nu bor den inne i vårt sovrum. Jag skämtar inte när jag säger att den är gigantisk. Den tar upp hela rummet nästan. Jag blir chockad varje gång jag förbi rummet och kikar in. "Hjälp" tänker jag. "Vad stor". "Men vad skön och inbjudande den ser ut". :) Haha. Och det är den verkligen. Inbjudande. Och stor! :) Sikken skillnad mot innan. Jag fick ont i ryggen av vår gamla säng och den var inte alls skön. I den här sover vi bra. Den är mycket hårdare. Och högre! 60 cm! Och bredare! 180 cm! WOW!
Vuxenpoäng tycker jag allt. Dubbelsäng liksom.

Men trots ny säng kunde jag inte somna igår. Hjärtat klappade som bara den och jag kände mig stressad. Fråga mig inte varför. Kanske över skolan? Till slut somnade jag dock. Men ryggen gör fortfarande ont. Kan vara det att ha gått från vår gamla dåliga säng, till att sova på soffan en natt och nu till en helt ny säng. Min rygg är inte van helt enkelt. Men snart sover jag säkert som prinsessan på ärten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0