PUSTA UT

Idag är det tisdag. Hemtentan är sedan länge tillbaks inskickad. Lilla söta underbara W:s kalas blev lyckat i lördags. Mitt kalas blev lyckat i söndags. Lägenheten är såld. Vi har haft besök från Belgien. Allt detta på fyra dagar. Och idag känner jag av att en förkylning är på ingång. Halsen är tjock... inte bra... Så blir det när man är 24. Kanske. Men jag antar att det har varit så extremt mycket på gång hela tiden det senaste och att nu när allt lugnar ner sig lite så säger kroppen ifrån. Och det är väl bra att den gör det. Men det finns mycket att se fram emot framöver också. Allt roligt är inte slut än :)

På lördag ska vi till Sjömagasinet och äta mycket god mat och dricka mycket goda viner. Det ska bli otroligt underbart.
Helgen efter det ska vi till Operan och se på West side story. Min födelsedagspresent till Micael. Han fick det förra året av mig när han fyllde år, men vi har väntat in rätt föreställning att titta på. Nu har den äntligen kommit så det ska bli väldigt väldigt roligt att gå dit!

Som sagt. Lägenheten är såld vilket känns skönt. Och lite sorgligt samtidigt. Men han som flyttar in verkar bra så det känns okej. Faktiskt :)
Hemtentan känns sådär. Vi får se om tre veckor hur det har gått.
Att fira lilla söta underbara W var roligt :) Hon börjar bli stor nu, sötistjejen. Det är spännande att följa hennes utveckling må ni tro! :)
Att fylla 24 var trevligt. På morgonen bjöds det på skönsång och god frukost och paket och omtanke. Mysigt! :) 24 känns som en otroligt bra ålder. Alldeles lagom sådär. Lagom vuxet. Lagom ungt. Helt perfekt lagom.

Nu ska jag nog ta och krypa till kojs... Trots klockan är tidigt. Men kanske ska ta och läsa en bok... var längesen jag gjorde det. (Om man bortser från all kurslitteratur....).
Godnatt mina vänner. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0