Godnatt

Jag ligger i sängen nu och ska alldeles strax fara till drömmarnas land. Men först vill jag skriva lite på min kära blogg (på min telefon-så himla käckt!).

I onsdags och torsdags hade jag Ensam mamma söker- maraton här hemma! Såg säsong två och tre och blev hellt fylld med romantik!:) jag var ju krasslig då så det passade bra med lite underhållning! Enda sättet att bli frisk från en förkylning är ju att vila! Jag kände mig dålig i tisdags och då gick jag och lade mig vid 20. Sen vilade jag onsdag och torsdag och nu känner jag mig kry igen:) har man tid till att vila så ska man göra det! :)

Imorgon blir det jobb och sen ett besök på Sjömagasinet:):):) åhhh, så underbart!!!!!

Ha så mysigt! Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0