Vinst

Det var längesen jag bloggade nu. Det har varit fullt upp det senaste så det har inte funnits någon tid.

Vi har varit på Operan och sett West Side Story.
Vi har rensat ur mitt källarförråd inför försäljningen. Vi ska dit en sväng imorgon också och ta resten.
Vi har storstädat lägenheten.
Vi har varit på hästtävling. Micaels lillasyster tävlade så vi var och hejade på!
Jag fick godkänt på hemtentan och förra delkursen! Skönt skönt!
Jag har jobbat en del.
Vi planerar en kommande resa:)
Nu på torsdag sker ägarbytet av lägenheten. Då får köparen alla nycklar och lägenheten är inte längre min... Det känns i hjärtat, det gör det. Tydligen går jag plus med en liten summa också!:) jättebra ju!!

Ja, en hel del har hänt sedan sist. Och tiden går ju så fort! Redan mitten på oktober nu! Galet!
Alldeles strax kommer tjejerna jag skriver b-uppsatsen ihop med hit och vi ska skriva ihop oss lite. Och jag har fixat fika - banankaka samt cupcakes:)

Ha en fin måndag allihop nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0