Sådär ja

Klockan är snart 12.00 och jag har:

  • ringt mina viktiga samtal
  • dammat ur min lilla fina lägenhet
  • skrivit en del av texten
  • drömt mig bort till vår resa... :)

Snacka om produktivt! :) Snart blir det lunch och prio efter det blir att skriva klart texten (det tar emot eftersom jag tycker det är lite svårt och jobbigt....).

När jag var i min tomma lägenhet alldeles nyss insåg jag att jag inte gjorde något alls där. Alltså. Vi målade en vägg plommonlila och garderobsdörrarna lila-rosa. Det var allt. Nu idag insåg jag att om jag hade bott där idag, eller låt säga flyttat in där idag, hade jag nog förändrat mycket mer. T.ex. bytt badrumsdörr eftersom den är riktigt gammal. Iallafall dörrens handtag. Målat om i hallen i en färg som jag själv hade valt (nu var färgen där ganska fin, men ändå). I köket fanns inte sådär jättemycket att göra då det var nyrenoverat.. Jag hade även bytt ytterdörr till en ny, säkrare. Jag hade ganska mycket pengar i den inre fonden som jag ju faktiskt aldrig använde i tron om att det inte fanns något att förändra/förbättra. Det fanns det ju, nu vid närmare eftertanke. Men men. Nu är det upp till den nye ägaren att använda upp pengarna. Hoppas han gör det på ett bra sätt!

Nu är klockan över 12 och jag ska strax göra lunch. Hoppas ni mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0