Produktivt!!

Idag har vi skrivit på vår B-uppsats nästan hela dagen känns det som. Från 9.00 till 13.30 ungefär. Vi kom en bra bit! :) HÄRLIGT! Den är strukturerad och välskriven. Imorgon ska vi ta tag i diskussionen och slutskedet. Vi har 12 sidor text i dagsläget och det ska vara cirka 15. Känns otroligt bra att vi kommit så långt!
Vi firade vår produktivitet med en fika på Le Paine Francaise (med risk för felstavning... Franska är inte min grej).

Nu sitter jag hemma och ska läsa igenom texten och komma på synpunkter till vår diskussion imorgon.

Imorgon är det överlämning av lägenheten som gäller. Då blir det möte på köparens bank och han får nycklarna till lägenheten och jag får lite pengar :) Efter det blir det plugg i skolan som gäller och därefter händer en spännande sak som jag får berätta om vid ett senare tillfälle!

Hoppas ni mår bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0