Härlig tisdag

Tisdagen är snart över och det har varit en bra dag. Vår B-uppsats skickade vi in för några timmar sedan så nu kan vi med gott samvete säga att den är helt klar :) :) :) På tisdag nästa vecka är det dags för opponering och kanske får vi lite kompletteringar då, men det tar vi då. Nu njuter jag av att den är klar iallafall :)
Nu i veckan ska jag:

  • Åka en sväng till min VFU-plats (för att hälsa på, få en signatur och för att diskutera vår text)
  • Läsa fyra texter till opponeringen (med andra ord cirka 60 sidor...)
  • Förbereda försvaret av vår text
  • Träna
  • Ta promenader
  • Göra en utflykt på söndag ihop med syster, mamma och mormor :)
  • Lämna tillbaks böcker till bibban

Ja, kanske inte världens roligaste vecka direkt (förutom utflykten då...:)). Men det blir nog bra tror jag :)

Idag har jag varit i köket hela dagen nästan. Nu är frysen fylld med gott bröd :)
Snart ska vi äta middag: Lax, potatis, kall sås och sallad. Gott!

Ha en mysig kväll mina läsare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0