Var är orken?

Idag har vi varit i Ullared och shoppat en hel del! Vi hittade en del julklappar, lite kläder, bra-att-ha-saker till hemmet och lite allt möjligt :) Alltid kul att vara där tycker jag! :) Lagom mycket folk var det också! Efter shoppingen åkte vi till Micaels pappa och fick hjälp med att byta till vinterdäck på bilen. Nu är det gjort - skönt! Nu kan vintern komma alltså :) Igår var jag ute på äventyr med syster, mamma och mormor. Vi åkte till en stor klädaffär där tanken var att mormor skulle titta på kläder (och även köpa en del såklart). Hon hittade en fin mysig lila tröja som var jättefin på henne! Men inget mer tyvärr... Mamma hittade lite och även systeryster fick tag på en del. Jag fick tag på ett par snygga vinterstövlar :) Som sagt - vintern kan komma! Jag är redo! Efter shoppingen åt vi på Laxbutiken - MUMS! Mysig lördag minst sagt! :) Jag är fortfarande förkyld, men jag hoppas att det går över snart. Jag har inte tid att vara förkyld. Imorn, tisdag och onsdag har vi litteraturseminarium på nätet, så det är ju skönt. Slipper att åka in till skolan alltså. Kan sitta under min mysfilt och dricka massa te! :) Vad händer i veckan? För min del blir det en massa plugg. Bara. Kommer stänga in mig och bara plugga. Jag behöver det inför duggan som är nästa vecka :( Ha en mysig söndagskväll nu!! Kraaanm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0