Torsdagstankar

Hela veckan har jag suttit på samma plats i soffan. Jag börjar bli lite rädd att det ska bli avtryck... Och förslitningar just där. Men det blir det förhoppningsvis inte :)
Jag är fortfarande förkyld med en skitjobbig hosta som vägrar försvinna. Värst morgon och kväll såklart.
Jag var tvungen att tacka nej till förskolejobb imorgon, på grund av att jag verkligen måste plugga till duggan som är på onsdag. Vanligtvis brukar jag aldrig tacka nej till jobb och ibland har till och med jobb gått före skolan. Men just nu känner jag mig inte i fas till den här duggan, så jag borde verkligen satsa på att kunna alla 40 ord bra. Väldigt bra. Därför tackade jag tyvärr nej till jobb. Jobb som hade varit ett skönt avbrott från allt plugg. Men på lördag ska jag iallafall jobba på hotellet. Kan bli skoj!

Bloggen blir inte mycket roligare än såhär i dagsläget. Tyvärr.

Vad ska ni göra i helgen? Något roligt inplanerat? :)

Kommentarer
Postat av: MAMMA O MORMOR

Vi ska gå till Liseberg på Lördag med lilla Wilma det ska bli såååå roligt.Vill gärna träffa er också i helgen vi får se om det blir så.PUSS

2011-11-17 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0