Teknikens framfart

Wow!! Jag sitter just nu i soffan, under en filt, med en kopp te och ser på föreläsningen som pågår i skolan just i detta nu. Den är streamad ut på nätet och det är helt fantastiskt! Föreläsningen i sig är inget att hurra för dock, men bara det att jag kan sitta hemma men ändå se föreläsningen! Nu visar han en musikvideo som inte för fem öre rör pedagogik. Haha. Skumt!

Efter denna föreläsning ska jag in till skolan och träffa min kära vän. Vi ska planera inför vårt examensarbete som vi ska skriv ihop! Måste skicka in ämne snart nämligen så kan bli skönt att få det gjort!

Igår var jag på stan med mor och syster. Trevligt trevligt! :) Sen mötte vi pappa och tillsammans gick vi på restaurang och åt god mat. Pizza i korg som vi delade på! :) Mums! På el corazon. Gamla Peppes Pizza. Gott!!

Hoppas ni har en bra torsdag!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0