Pluggpluggpluggplugg

Det tar aldrig slut. Det eviga pluggandet. Litteraturseminariet pågår idag och imorgon också, fortfarande på internet vilket fortfarande är skönt. Jag var ute en stund förut och handlade lite på Willys. Annars sitter jag här på soffan. Under min filt. Och pluggar. Skriver diskussionsinlägg. Pluggar på orden till duggan nästa vecka (som gör mig extremt nervös...). Läser lite kurslitteratur. Äter lite mat. Dricker lite te. Det är skönt att plugga hemifrån. Ibland tänker jag att en distansutbildning hade passat mig perfekt. Plugga hemifrån. Frågan är om man hade haft disciplinen till det? Lite tveksamt där...

Förutom att plugga ska vi även tvätta idag. Och göra en paj. Spenat- och fetaostpaj. GOTT!

Nu ska jag återgå till pluggandet. SUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0