Plugg?

Jag har verkligen noll självdisciplin. Jag har haft hela dagen på mig att skriva på min examinationsrapport. Har jag gjort det? Nej. Stort nej. MEN, jag har gjort MYCKET annat:

  • Bakat en morotskaka
  • Gjort en smarrig kycklinggryta
  • Varit och handlat
  • Tänkt på att plugga
  • Sorterat lite bland grejerna här hemma
  • Städat lägenheten samt putsat våra fönster (ihop med Micael)
  • Ätit sushi
  • Tänkt lite mer på att plugga

Det var nog det tror jag... Så, jag måste ju säga att jag faktiskt inte helt legat på latsidan.

Men den här texten vi ska skriva gör mig lite nervös... jag har inte direkt någon aning om vad det är jag ska skriva. Men, ärligt talat har jag sällan det och av någon anledning har jag klarat mig ändå. Så, det här ordnar sig det också. Snart är det över och dags för Thailand :) Det är det jag lever på nu.

Imorgon ska jag skriva på texten - det måste jag! Sen kanske det blir grillning hos syster med familj - mysigt :)
I helgen blir det jobb. Och plugg. Och middag på lördag.

Vad gör ni denna kväll? Jag ska nog koka en kopp té och sätta mig i soffan samtidigt som jag mumsar på morotskakan :) Hoppas det går något bra på teve...

Imorgon får jag ta tag i pluggandet på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0