Om två veckor :)

Måndagen har gått rätt segt fram tycker jag. Jag har hållt mig inomhus nästan hela dagen, förutom en pyttestund när jag gick ut och hämtade paketet med resegrejer :) Våra resehanddukar, underlakanet, resetvålen och resetvättmedlet är nu här hemma hos oss :) Imorgon kanske jag kan lägga ut bild på alltsammans :) Resehanddukarna är verkligen kompakta och väldigt smidiga! Tar ingen plats alls och torkar superfort! Och underlakanet är nedpackat som en liten minisovsäck - supersött :) Hihi. Åhhh, snart snart snart är vi iväg på vår resa!! :) :) :) Om bara två ynka veckor är vi där :)

Helgen var väldigt bra förresten! Jag jobbade både lördag och söndag och det var mycket gäster pga Göteborgsvarvet och Liseberg och för att Göteborg är en såpass mysig stad antar jag :) Stress stress med andra ord! Men kul också såklart! :)

På lördagskvällen kom Micaels mamma och Bosse hit och vi bjöd på middag. Till förrätt: Prosciutto med god mjukost (serverade som rullar). Till varmrätt: Stark kycklinggryta med ris (jag har nämnt kycklinggrytan tidigare vet jag och den innehåller sambal oelek, kardemumma, apelsinskal och massa annat gott....) och god sallad. Till dessert: morotskaka, jordgubbar och riven jordgubbschoklad över :) Väldigt lyckad meny och väldigt lyckad kväll! Vi fick en jordgubbsplanta som står på fönsterbrädan nu och jag hoppas verkligen att det dyker upp några söta gubbar på den snart... :) Men man vet aldrig... den trivs väl bäst utomhus antar jag... :P

På söndagen åkte jag hem en stund efter jobbet, för att efter två timmar åka iväg igen - till syster med familj :) Vi åkte dit och blev bjudna på supergod trerätters middag :) Och massa lek med lilla söta underbara W, som dock inte riktigt var sig själv... Kändes som att hon var väldigt hängig vissa stunder, för att i nästa stund vara sig själv helt och hållet igen. Konstigt... Men hoppas hon blir sig själv helt och fullt snart igen... Snart ska W, Micael och jag till Universeum och ha det roligt bland alla djur och grejer :)
Tack för en mysig avslutning på helgen!!!! :)

Imorgon är det tisdag. Jag ska fortsätta skriva på min rapport.... Min extremt tråååkiga rapport. Idag har jag skrivit en hel del vilket känns bra! Några sidor till - sedan är jag klar!!! Och med några menar jag cirka 5-6 sidor tyvärr.....

Ha det gott. Vi hörs!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0