Välkommen fredag :)

Idag är det fredag och jag sitter framför datorn (känns som att jag inte gör annat nuförtiden) och skriver en opponeringstext. På måndag är det dags för opponering och examination och tills dess ska jag ha läst 5 texter samt ha respons till dem alla. Tröttsamt att det aldrig tar slut. När man väl skickat in hemtentan vill man att den ska vara över. Men då är det egentligen bara början.....

Imorgon ska jag jobba. Och jag planerar att ta bilen! Första gången jag gör det själv till jobbet faktiskt. Jag är redan nervös över parkeringen, men det ska nog gå vägen tror jag... Hoppas jag...

Nu önskar jag er en härlig fredag i snön (varför kom det mer snö??) och så får ni ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0