Nu andas jag igen

Äntligen! För någon timme sedan skickade jag in min hemtenta!!! Känns ju rätt så skönt måste jag erkänna! Men alltid lite läskigt, då man faktiskt inte alls har en aning om hur bra (eller mindre bra) den är. Hemtenta är ju något man lever med, dygnet runt känns det som, ett par dagar och det är alltid otäckt att släppa den ifrån sig. Att lämna den i otrygga händer. Inte för att mina alltid är så trygga, men ja, ni fattar :) Nu får det bära eller brista. På måndag är det examination och tills dess ska vi ha läst...ja, hur många är det...jag tror 6 eller 7 texter. Läst dem noggrannt. Och extremt noggrannt på en av dem. Och skrivit en opponeringstext. Och göra sig mentalt förberedd på att kanske få sin egen text sågad. Eller hyllad (jag önskar!).

Iallafall. Idag ska jag inte tänka på vare sig examinationen eller hemtentan. Såhär ser min dag ut:

  • Göra mig redo för att åka till Backaplan med min kära syster.
  • Åka till förskolan och först hämta lilla söta underbara W där, sen ska jag jobba där fram till klockan 16.15.
  • Åka hem och pyssla om min sjuke sambo. Laga någon mat och serva med dryck och sånt där.
  • Se på teve kanske? Om det går något bra vill säga...

Låter som en rätt bra dag i mina öron?? :) Såååå himla underbart att vara klar med hemtentan! Nu börjar livet igen, efter att ha varit instängd i flera dagar känns det som...

Igår var det hårt på träningen! Men kul :) Idag har jag blåmärken på armarna efter att ha hållt i mitsarna... Men det är så det ska vara :) Jag lärde mig en hel del nytt igår eftersom tränaren var riktigt bra!

Sådär. Nu ska jag börja ta på mig och fixa iordning mig. Hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0