Muffins :)

Igår bakade jag muffins. 




Chokladmuffinsen blev mycket bättre än de med banan. Knepig ugn vi har tycker jag. Borde bytas ut men det kostar ju massa pengar :(

Idag står på schemat:  

  • handla bananer och lite annat smått och gott på Willys
  • duscha och göra mig till en människa igen
  • fixa håret
  • välja kläder till kalaset
  • åka till kalaset
  • HA ROLIGT :)
  • förbereda mig mentalt inför VFU imorgon (där även lilla söta underbara W kommer vara:))
  • SOLSIDAN och TIMEOUT på teve

Bra dag va? :)

Middagen vi åt igår såg ut såhär:


Haha, avokadon längst ner ser ut som en snigel :P Mysigt värre.

Nu sticker jag iväg till Willys. Micael är på möte, kommer nog hem vid 14-tiden. Till dess får jag roa mig själv! Tjing på er denna soliga söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0