Lovefilm

Hej igen :)

Många uppdateringar idag känner jag... Men detta blir det sista för ikväll iallafall... :)

Idag kom det två nya filmer från Lovefilm på posten: Slumdog Millionaire och Snabba cash. Jag har sett båda två, men för mig gör det ingenting att se om en film som jag tycker är bra. Och det var väldigt längesedan jag såg dessa filmer.
Imorgon efter träningen blir det nog Snabba cash och sedan kanske vi ser den andra på torsdag. Film är bra tycker jag! Iallafall när man har energi och ork att engagera sig i den.

Jag fick nyss veta att lilla söta underbara W har feber :( :( :( Det gör ont i mostershjärtat när hon inte mår bra, det ska ni veta... Jag hoppas att hon blir bättre jättesnart och att hon blir pigg och frisk igen! Helst redan nu såklart!

Nu har jag skummat igenom texten vi ska ha läst tills imorgon. Jag skrev ner några anteckningar också - ambitiöst va? :) Jag borde egentligen läsa två böcker också, men vet inte om jag orkar göra det ikväll... Jag fattar inte att jag redan ligger efter med läsningen... Vi har bara gått kursen i tre dagar och redan har jag massa läsning att ta igen. Men men. Det brukar alltid lösa sig. Det gör det även den här gången :)

NU säger jag godnatt! Ta hand om er och sov så gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0